Shelly skrev:Arwen skrev:Shelly skrev:Fick tag på den som ljudbok, det kanske går lättare att lyssna på en seg bok än att läsa den?
Mycket möjligt, samtidigt som en uppläsare som inte passar till berättelsen kan förstöra hela läsupplevelsen, även om man kanske skulle ha gillat boken om man läste den själv. Så håller tummarna för att det är en bra uppläsare till Nattfåk.
Så länge det inte är Björne som är uppläsare så finns det nog inget som kan förstöra detta. Kanske, skulle den rent ut av bli bättre med Björne som uppläsare? Det är inte alls min typ av historia. Hur klarar ni av detta, segt som kola för mig. Och då saker är segt så sitter jag och börjar fantisera och hoppas, nu vill jag bara att det ska komma psykopatisk yxmördare och löpa amok på begravningen! Men icke…
Tycker att det vore bättre med mer tempo, kanske skippa att det är flera människor man följer och fokusera på en, Joakim då.
Vänta bara! Tempot trissas upp rejält i slutet! Om du bara orkar dig dit hoppas och tror jag att du kommer tycka bättre om den.